Ja!!

Moje zdjęcie
Mój profil na stardoll to diana544.

wtorek, 15 marca 2011

Kolorowe tła!

Wiele osób pyta się mnie jak zrobiłam tło w swojej prezentacji. Tak więc wreszcie wszystko wyjaśniam, bo nie chce mi się każdemu tłumaczyć z osobna  :) To działa na Mozaille Firefox
 niestety!

1. Zaznaczasz czyjąś prezentację, od której chcesz skopiować tło. Następnie naciskasz prawy przycisk myszy. Wchodzisz w Pokaż źródło znaczenia.
Specjalnie dla Was zrobiłam kilka kont, na których są różnokolorowe tła. Na pewno każdy znajdzie jakieś dla siebie :) Oto linki do kont:

Różowe tłoRóżowe tło




2. Pojawi Ci się nowe okno. Znów klikasz prawy przycisk myszy, a potem Zaznacz wszystko.


3. Zaznaczy Ci się cały tekst. Kopiujesz go naciskając CTRL+C na klawiaturze bądź klikając prawym przyciskiem myszy i wchodząc w kopiuj.

4. Wchodzisz do swojej prezentacji i klikasz w ikonkę Nowy dokument.

5. Następnie wklejasz to, co wcześniej kopiowałeś/aś. Aby to zrobić naciskasz CTRL+V lub klikasz prawy przycisk myszy i wybierasz opcję wklej.

6. Zapisujesz prezentację a następnie znowu wchodzisz w edycję prezentacji.

7. Pojawi Ci się prezentacja, którą kopiowałeś/aś.

 8. Zmazujesz tekst tamtej prezentacji.


9. Piszesz własny tekst na tle :)
Nie wyraźne niestety ale nie miałam jak zorbić xD
                                                 


f

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz