Ja!!

Moje zdjęcie
Mój profil na stardoll to diana544.

sobota, 12 marca 2011

- Ale nudy.... - A widziałeś Blodżka o stardoll?

"...czyli o błędach adminów i ich skutkach."



Jak w każdy weekend na Stardoll zieje pustką i nudą, dlatego postanowiłam napisać o czymś, co ruszyło mnie parę dni temu.

Nie wszyscy z Was zapewne pamiętają znakomitą osobowość, jaką była Agamng - HOT projektantka, autorka najlepszego bloga o Stardoll swoich czasów, osoba niezwykle charyzmatyczna z głowa pełną innowacyjnych pomysłów.

Los chciał, by to właśnie "ona" wygrała plebiscyt CG dnia 4 lutego. Zagadka jednakże polega na tym, że jej konto zostało skradzione już bardzo dawno temu. Podobno potem je odzyskała, wtedy znów ktoś się na nie włamał...


Taki właśnie obrazek zobaczyć może każdy, kto wejdzie na jej konto. Jak to możliwe, by ktoś będąc offline od paru miesięcy z dnia na dzień wygrał CG nawet nie logując się na swoje konto? To wszystko przez administratorów...
Coraz częściej pojawiają się błędy w dziale gorących projektów i projektantów. W dziale tym możemy zobaczyć stare projekty dawnych projektantów sprzed (UWAGA!) dwóch lat z nawiązką!



Niewiedzących uświadamiam, że szablony te pochodzą z okazji wprowadzenia na Stardoll marki Elizabeth&James, były dostępne w Stardesign przez około dwa tygodnie i wszystkie kosztowały 1sd!!!
Właśnie dzięki tej promocji zaczęłam swoją przygodę z projektowaniem. Agamng, dzięki błędowi w dziale GORĄCE została krajową NCG, choć to konto zapewne nie należy już do starej, dobrej Agnieszki... Z tego powodu pewnie nie tylko mnie jest przykro, ale też innym osobom, które miały szczęście ją poznać.


Mam nadzieję, że tekst się spodobał. Jeśli chcielibyście więcej takich artykułów - śmiało, piszcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz